Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X
Wakacje 2018

Nie mogło zabraknąć przygód w ten wakacyjny czas w naszym domu… Wspólnie gotowaliśmy i odkrywaliśmy nowe miejsca i tak… w poszukiwaniu emocji spędziliśmy niezapomniane chwile w Fabryce Endorfin w Krynicy Zdrój: spływając pontonem rzeką Poprad oraz pokonując swoje słabości w parku linowym. Nie mogło nas również zabraknąć na szlaku…W lipcu skąpani deszczem wędrowaliśmy śladami papieża  Jana Pawła II odwiedzając miasto Wadowice, zwiedzając Muzeum Rodzinny Dom Ojca Świętego, próbując tradycyjnej kremówki i kończąc swoje górskie przygody  w Schronisku na Leskowcu- (pyszna kuchnia pani Halinki i pani Olgii skutecznie rekompensowała nam panującą wtedy kiepską pogodę). W sierpniu tym razem  w pełnym słońcu spędziliśmy trzy dni w Beskidzie Sądeckim. Celem naszej wędrówki było Schronisko na Hali Łabowskiej. Słoneczna pogoda sprzyjała odpoczynkowi – wyjazd kolejką  gondolową na Jaworzynę Krynicką i wspólnemu wędrowaniu chociażby do Schroniska Cyrla. Nie nudziło się nam również w domu gdzie wspólnie gotowaliśmy  ulubione przez wszystkich ruskie pierogi, spędziliśmy noc przy ognisku śpiąc w namiocie a zorganizowane wyjście do kina połączyliśmy z poznawaniem historii i zwiedzaniem miasta Tarnowa, kilkakrotnie byliśmy również na basenie…

Wakacyjny czas minął nam  Szybko , Smacznie i Aktywnie. Zapraszamy do Galerii

Serdecznie dziękujemy grupie Moto-Tygrysy z Niepołomic oraz panu Krystianowi Zielińskiemu za przekazane naszym dzieciom plecaki turystyczne, które umożliwiają nam dłuższe wędrowanie.